Copywriting

Dobrý text dokáže změnit čtenáře v zákazníka. A přesně takové texty píšu.

Webový copywriting

Kvalitní web funguje jako vaše online vizitka, katalog produktů a šikovný obchoďák v jednom. A právě texty určují, jak moc úspěšný tenhle prodejce bude.

Texty, které zapůsobí, přesvědčí – a prodají.

Webový copywriting

Co je vždy v ceně

  • Vymazlené texty, které prodávají
  • Online dotazník na míru pro sumarizaci podkladů
  • Ukázkový odstavec pro schválení tonality
  • Pravopisná a gramatická správnost
  • 1 kolo dolaďovaček

Kolik si nachystat

  • Cena začíná na 10 000 Kč.
  • Výsledná cifra se odvíjí od rozsahu webu, náročnosti tématu a zvoleného balíčku.
  • Na výběr máte varianty: Jistota za babku, Nadupaný komplet, Čistokrevný luxus

Proměňte svůj web
v úspěšného obchoďáka.

Hop na kontakt

Slogany a názvy

Zakládáte firmu nebo vypouštíte do světa nový produkt? Trefný název a chytlavý slogan vás vytáhne z anonymní šedi a otiskne se zákazníkům do paměti.

Aby šli zákazníci najisto. Rovnou k vám.

Slogany a názvy

Co je vždy v ceně

  • Zvolený počet komentovaných návrhů
  • Analýza vašeho byznysu, trhu a konkurence
  • Důkladná rešerše
  • Výhradní licence na 1 vybraný návrh

Kolik si nachystat?

  • Výsledná cifra se odvíjí od požadovaného počtu návrhů a VIP služeb.
  • Při objednávce názvu i sloganu pro stejný projekt nabízím slevu.
Název nebo slogan
1 návrh8 900 Kč
3 návrhy19 900 Kč
5 návrhů29  900 Kč
Název + slogan pro stejný projekt
1 návrh14 900 Kč
3 návrhy29 900 Kč
5 návrhů45 900 Kč

VIP péče

  • Návrh vhodné domény
  • Licence pro využití mimo ČR
  • Národní ochranná známka

Hodil by se vám trefný název nebo slogan?

Hop na kontakt

Články

Víte, co zajímá vaše zákazníky? Jaké problémy řeší? Jak jim můžete pomoct nebo poradit? Pojďme jim nabídnout článek plný odpovědí.

Je libo článek, který čtenáři zhltnou?

Články

Co je vždy v ceně

  • Vymazlený článek, na který budete pyšní
  • Důkladná rešerše k tématu
  • Ukázkový odstavec pro schválení stylu
  • Pravopisná a gramatická správnost

Kolik si nachystat?

  • Můžete zvolit naceňování hodinovkou nebo podle normostran.
  • Dál se cena odvíjí od délky článku, náročnosti tématu a zvolených VIP služeb.
  • Pokud se už známe a klape nám to, nabídnu vám i paušál za kus a výhodné balíčky.

VIP péče

  • Profesionálně napsaná metadata
  • Úpravy na vyžádání
  • Ozdrojování podle normy ČSN ISO 690
  • Externí korektura
  • Licencovaná grafika
  • Text příspěvků na FB a LI, které článek odprezentují
  • Cílená optimalizace až na 5 klíčových frází
  • Kontrola nasazeného textu, včetně typografie

Libo-li článek, který čtenáři zhltnou?

Hop na kontakt

Newslettery

Vítaný newsletter mluví řečí vašich zákazníků, přináší samé užitečné info a naservíruje vaši nabídku tak, že se nedá odmítnout.

Tenhle newsletter
v koši neskončí.

Newslettery

Kolik si nachystat?

  • Newslettery naceňuju hodinovkou.
  • Pokud se už známe a klape nám to, nabídnu vám i paušál za kus a výhodné balíčky.

Sestavíme nabídku, která se nedá odmítnout.

Hop na kontakt

Příspěvky na socky

Dovolte svým zákazníkům vás lépe poznat. Pozvěte si je do kanclu, do výroby i do hlavy. Pobavte je. Ujistěte, že vám na nich záleží. A že právě vy jste trefa do černého.

Pomůžu vám najít společnou řeč.

Příspěvky na socky

Kolik si nachystat?

  • Příspěvky na sociální sítě naceňuju hodinovkou.
  • Pokud se už známe a klape nám to, nabídnu vám i paušál za kus a výhodné balíčky.

Rádi byste povýšili
na lovebrand?

Hop na kontakt

UX copywriting

Prošlápnu zákaznickou cestu a popíšu ji tak, že na ní už nikdo nezabloudí. Jazykem vaší značky, přehledně, bez zbytečných konin.

Aby zákazník snadno
došel k cíli.

UX copywriting

Kolik si nachystat?

  • UX copy naceňuju hodinovkou.
  • Pokud jde o větší akci (třeba copy pro apku), naceňuju kus od kusu.
  • Projektová cena pak začíná na 10 000 Kč.

Bloudí vaši zákazníci
i na jednosměrce?

Hop na kontakt

Jak probíhá spolupráce

Poznáme se

Prozradíte mi, co děláte a co můžu udělat já pro vás.

Cenová nabídka

Doptám se na podrobnosti a buď vytvořím cenovou nabídku na míru, nebo vám aspoň nastíním orientační cenový rozsah.

Záloha

Pokud vám nabídka sedne, zaplatíte zálohu v domluvené výši.

Podklady

Rozumy z vás budu ždímat skrze online dotazník i osobně. Platí tu přímá úměra: Čím víc informací, tím trefnější text a tím spokojenější vy.

Makám na tom

Jakmile mám všechno, pustím se do práce. Zajímá vás, jak se rodí text?

Dolaďování

První verzi textů posílám k revizi. Podle vašich poznámek je vyladím, aby vám hrály přesně do noty.

Hotovo!

Vaše vymazlené texty jsou připravené vydělávat.


A co to proklaté SEO?

Nejsem SEO copík. Záleží mi na kvalitě a originalitě textů a vždycky dám přednost lidem před roboty. Keywordovou analýzu ale používám ráda, pomáhá mi vypíchnout v textu odpovědi na otázky, které od zákazníků slýchá strejda Gůgl.

A věřte nebo ne, optimalizace se pak udělá sama. Stačí k tomu trefné nadpisy a kvalitní text k tématu.

Chcete text naplněný keywordy až po okraj? Zkuste AI, tohle má v malíku.

Napíšu to za vás

Jde vám psaní jak pakoňům šachy?

Nevadí!
Proto jsem tu já.

Napište si o pomocné copýtko.

Hop na kontakt

Časté otázky

To záleží. Nejrychleji jsem texty pro web dodala za pět dní, největší kolos mi trval tři měsíce.

Obecně platí, že jednoduchý one-page web samozřejmě trvá kratší dobu než rozsáhlý e-shop. Ve hře jsou ale i jiné parametry. Přečtěte si, jak se rodí dobrý text.

To je příslib, že váš slogan nikdy neprodám nikomu jinému. Může se ale stát, že stejný nápad dostane úplně jiný copík o dvoje dveře dál.

Pokud chcete mít 100% jistotu, posichrujte si svůj slogan národní ochrannou známkou. Ráda vám dám souhlas, který je k tomu potřeba.

Copywriter je jako chameleon. Samozřejmě má svůj styl, kterým se prezentuje a odlišuje od kolegů copíků. Když ale píše pro klienta, vlastní styl komplet potlačí. Cílem je, aby vůbec nebylo poznat, že text psal někdo externí.

A přesně tak to dělám i já. Texty vám připravím tak, aby k vám přesně sedly. A styl si vždycky společně vyladíme, než se pustím do práce.

Při psaní využívám AI přesně ve dvou případech:

  • Mám slovo na jazyku a zaboha si na něj nemůžu vzpomenout.
  • Hledám synonyma a jsem líná gůglit.

AI samozřejmě průběžně testuju s nadějí, že jednou bude opravdu šetřit můj čas – a tím pádem i vaše peníze. Čím víc s ní ale pracuju, tím hloupější mi připadá. Tak snad časem trochu zmoudří.

Jasně, když to půjde. Naceňování podle normostran je možné u článků, auditů, revizí nebo u copyeditingu. Ceny mám nastavené tak, že hodinovka i normostranovka ve finále vyjde circa stejně.