Prozradíte mi, co děláte a co můžu udělat já pro vás.
Jak probíhá spolupráce
Poznáme se
Cenová nabídka
Doptám se na podrobnosti a buď vytvořím cenovou nabídku na míru, nebo vám aspoň nastíním orientační cenový rozsah.
Záloha
Pokud vám nabídka sedne, zaplatíte zálohu v domluvené výši.
Podklady
Rozumy z vás budu ždímat skrze online dotazník i osobně. Platí tu přímá úměra: Čím víc informací, tím trefnější text a tím spokojenější vy.
Makám na tom
Jakmile mám všechno, pustím se do práce. Zajímá vás, jak se rodí text?
Dolaďování
První verzi textů posílám k revizi. Podle vašich poznámek je vyladím, aby vám hrály přesně do noty.
Hotovo!
Vaše vymazlené texty jsou připravené vydělávat.
A co to proklaté SEO?
Nejsem SEO copík. Záleží mi na kvalitě a originalitě textů a vždycky dám přednost lidem před roboty. Keywordovou analýzu ale používám ráda, pomáhá mi vypíchnout v textu odpovědi na otázky, které od zákazníků slýchá strejda Gůgl.
A věřte nebo ne, optimalizace se pak udělá sama. Stačí k tomu trefné nadpisy a kvalitní text k tématu.
Chcete text naplněný keywordy až po okraj? Zkuste AI, tohle má v malíku.
Napíšu to za vás
Jde vám psaní jak pakoňům šachy?
Nevadí!
Proto jsem tu já.
Časté otázky
To záleží. Nejrychleji jsem texty pro web dodala za pět dní, největší kolos mi trval tři měsíce.
Obecně platí, že jednoduchý one-page web samozřejmě trvá kratší dobu než rozsáhlý e-shop. Ve hře jsou ale i jiné parametry. Přečtěte si, jak se rodí dobrý text.
To je příslib, že váš slogan nikdy neprodám nikomu jinému. Může se ale stát, že stejný nápad dostane úplně jiný copík o dvoje dveře dál.
Pokud chcete mít 100% jistotu, posichrujte si svůj slogan národní ochrannou známkou. Ráda vám dám souhlas, který je k tomu potřeba.
Copywriter je jako chameleon. Samozřejmě má svůj styl, kterým se prezentuje a odlišuje od kolegů copíků. Když ale píše pro klienta, vlastní styl komplet potlačí. Cílem je, aby vůbec nebylo poznat, že text psal někdo externí.
A přesně tak to dělám i já. Texty vám připravím tak, aby k vám přesně sedly. A styl si vždycky společně vyladíme, než se pustím do práce.
Při psaní využívám AI přesně ve dvou případech:
- Mám slovo na jazyku a zaboha si na něj nemůžu vzpomenout.
- Hledám synonyma a jsem líná gůglit.
AI samozřejmě průběžně testuju s nadějí, že jednou bude opravdu šetřit můj čas – a tím pádem i vaše peníze. Čím víc s ní ale pracuju, tím hloupější mi připadá. Tak snad časem trochu zmoudří.
Jasně, když to půjde. Naceňování podle normostran je možné u článků, auditů, revizí nebo u copyeditingu. Ceny mám nastavené tak, že hodinovka i normostranovka ve finále vyjde circa stejně.