Podmínky
spolupráce

Pořádek dělá dobré obchodní partnery. Proto tu mám vše černé na bílém.

Slovo úvodem

Jsem Pavlína Koňariková, copywriterka na volné noze. Sídlím na adrese Doležalova 1046/22, Praha 9 a úřady mi přidělily IČO 14049163. Pod značkou Pakoň píšu vymazlené texty bez konin, provádím textové audity, tvořím marketingové strategie, konzultuju, školím.

Jsem ráda, že se potkáváme nad těmito podmínkami. Zodpovědného přístupu si cením a moc se těším na případnou spolupráci.

Jak probíhá spolupráce

Poptávka služeb

  1. Pokud máte zájem o některou z mých služeb, napište mi na e-mail pakon@textybezkonin.cz, zavolejte na číslo 771 229 190 nebo využijte formulář Rychlá zpráva na stránce s kontakty.
  2. Poptávka je nezávazná. Pro vás i pro mě.

Cenová nabídka

  1. U projektově naceňovaných služeb (např. textace webu nebo školení na míru) posílám závaznou cenovou nabídku.
  2. Pokud je odměna počítána hodinovkou nebo jinou jednotkovou sazbou, posílám orientační cenový odhad.
  3. Ceny za hodinu práce, za copyday a ceny konzultací i mentoringu jsou uvedeny na webu.
  4. Cena konzultace v sobě zahrnuje jak přípravu na schůzku, tak i samotnou konzultaci.

Závazná objednávka

  1. V rámci objednávky jasně definujeme:
    • typ a rozsah služeb,
    • termín dodání,
    • potřebné podklady a termín pro jejich dodání,
    • u konzultací poměr času investovaného do přípravy a času na samotnou schůzku,
    • odměnu či způsob jejího výpočtu.
  2. Pokud budete s cenovou nabídkou a dalšími podmínkami souhlasit, písemně mi to potvrdíte. Objednávka se stane závaznou a mezi námi vznikne smluvní vztah.
  3. Výjimkou je služba Rychlé druhé oko, kde objednávka probíhá zpravidla telefonicky.
    • Během hovoru se vždy ujistím, že máte zájem o tuto službu.
    • Fakturu posílám až po čerpání.
    • Služba je určena pro klienty, se kterými se už známe. Můžu ji poskytnout i novým klientům za předpokladu, že její objednání proběhne písemně.

Zálohová faktura

  1. Na sjednané služby vystavuji zálohovou fakturu v domluvené výši (až 100 % z ceny).
  2. Konkrétní pokyny (číslo účtu, variabilní symbol aj.) k platbě zjistíte z faktury.
  3. Zálohová faktura je splatná do 5 dní.
  4. Pokud není záloha uhrazena, nemám povinnost začít na zakázce pracovat.
  5. Kdybyste se s úhradou opozdili, musíte počítat i se zpožděním dodání. Váš rezervovaný čas totiž může kvůli prodlení dostat jiná zakázka.

Podklady

  1. Všechny potřebné podklady je nutné dodat do domluveného data.
  2. Pozdějším dodáním podkladů se může posunout termín dodání.

Dodání objednaných výstupů

  1. Po řádném uhrazení zálohové faktury a včasném dodání všech podkladů mám povinnost dodat objednané služby do písemně sjednaného termínu.
  2. Služby vždy dodávám včas a v té nejlepší možné kvalitě.
  3. Pokud služba vyžaduje zpětnou vazbu, na vyjádření máte 7 dní. Po uplynutí této lhůty beru služby za přijaté bez výhrad.
  4. Abych šetřila vaše peníze i svůj čas, v budoucnu plánuji využívat aplikace pro generování textu pomocí jazykových modelů nebo jiných algoritmů umělé inteligence. Zatím je ale AI kulhavá a při práci ji používám minimálně.

Čerpání konzultace a mentoringu

  1. Jednorázová konzultace je určená k čerpání naráz. Totéž platí pro první konzultaci z balíčku.
  2. Další konzultace z balíčku můžete čerpat po částech dle potřeby.
  3. Nejmenší časová jednotka pro čerpání konzultace je 15 minut.
  4. Při zrušení konzultace vám můžu naúčtovat stornopoplatky za rezervovaný čas a vypracovanou přípravu, které vám strhnu ze zálohy zaplacené za tuto konkrétní konzultaci.
    • více než 48 hodin před plánovanou schůzkou -> vrátím vám cenu v plné výši,
    • méně než 48 hodin před plánovanou schůzkou -> stornopoplatek 50 %,
    • méně než 24 hodin před plánovanou schůzkou -> stornopoplatek 80 %,
    • Pokud konzultaci nezrušíte, ale nedorazíte -> výchovný stornopoplatek 100 % ze zaplacené částky.
  5. Služba Mentoring se řídí stejnými pravidly jako Konzultace.

Vícepráce

  1. Cenová nabídka i orientační cenový odhad počítá s konkrétním písemně potvrzeným zadáním.
  2. Pokud se objeví nové informace nebo požadavky, které povedou k vícepracím, dám vám o tom bez průtahů vědět a rovnou vám napíšu i cenové navýšení, se kterým je potřeba počítat.
  3. S cenou za vícepráce nemusíte souhlasit. Pokud se tak stane, práci odevzdám v termínu bez těchto víceprací a mám nárok na původně sjednanou odměnu.

Fakturace

  1. Po vyčerpání služby nebo přijetí copy výstupu vám zašlu klasickou fakturu.
  2. Faktury posílám vždy v elektronické podobě na e-mail, který mi dáte.
  3. Nejsem plátce DPH.

Reklamace

  1. Pokud máte pocit, že služba neodpovídá domluveným podmínkám, můžete ji reklamovat v souladu se zákonem.
  2. Důvodem k reklamaci nemůže být nenaplnění subjektivního očekávání.
  3. Reklamaci pošlete na e-mail pakon@textybezkonin.cz. Uveďte, které služby se vada týká, popis vady, vaše kontaktní údaje a požadavek na způsob vyřízení.
  4. Ozvu se vám co nejdřív se svým vyjádřením a návrhem řešení situace.

Autorská a osobnostní práva

  1. Pokud jste si zaplatili mé služby a předávám vám texty šité na míru, dávám vám tímto možnost výstupy používat bez časového, množstevního a územního omezení. Texty můžete nechat použít i třetí osoby a smíte je upravovat. Nemáte povinnost mě uvádět jako autora.
  2. Během online ani offline konzultací nemáte právo si mě bez mého výslovného souhlasu nahrávat ani natáčet.
  3. Moje know-how je určené vám, tak si ho hýčkejte a neposílejte ho do éteru.
  4. Pokud budete chtít můj text registrovat jako ochrannou známku, napište mi a domluvíme se. Je k tomu potřeba můj souhlas.

Závěrem

  1. Tyto obchodní podmínky jsou v češtině a řídí se českým právním řádem.
  2. Podmínky můžu podle potřeby v nezbytném rozsahu měnit nebo doplňovat. Poslední aktualizace proběhla: 18. 6. 2024.